Friday 9 January 2009

arī tas vēl

ejam piekaut manu angļu valodas skolotāju?
Man kādreiz likās, ka, ja skolotāja/s ļauj tev nodot darbu vēlāk vai to pārrakstīt, tad tā ir laba lieta. Redz. Es skolotājai iedevu savu Makbeta esejas uzmetumu. Bet tas jau bij pirms kāda mēneša. Ideja bija tāda, ka viņa to paņems un izlasīs (šis uzmetums ir 4 lapas garš, bet ar roku rakstīts. Izrakstīju visus citātus un tā.) Tad kādā dienā pirms vai pēc stundas viņa man pastāstīs, kas labi, kas slikti un ko papildināt.. Nu re. Beidzās brīvlaiks un attapos, ka šo darbu vēk neesu uzrakstījusi, bet uzmetums tač vēl pie skolotājas. Piegāju klāt un apvaicājos. Viņa bija pārsteigta, "Tu man to iedevi?" Jutu, ka varētu galvu viņai noraut. Kamēr visu biju sameklējusi un uzrakstījusi pagāja kādi trīs pēc skolas vakari. ''Nu labi, es pameklēšu..'' Divas dienas viņa man pūta pīlītes, ka meklē, bet nekā. Tad nu šodien pēc stundas viņa no savas mapītes izvilka manas darba piesūktās lapeles (kad es viņai tās iedevu stūri nebija ausaini! :S). Nu jā, viņa tgd manā priekšā aši pārskrēja uzrakstītajām cauri, uzķeksēja ķeksīšus, pateica, ka labi, ka daudz citāti un teica, lai uzrakstu melnrakstu pēc iespējas ātrāk. Jautājums: Vai tam bija nepieceiešams vesals mēnesis? Šaubos! Nu neko. Gan jau līdz semestra beigām izdzīvošu! (izdzīvošu?)
Vispār skolā iet smagi. Sanāk maz gulēt. Pilsētas autobusu šoferi vēl joprojām streiko un šodienas aptaujā "mīluļi" teica, ka nekā nebūs, atpakaļ strādāt vēl neies. Kā noprotu, ja pēc mēneša viņi vēl nebūs pārdomājuši, tad sāks slinkuļus atlaist. Vote Failed!

Nu vispār iet labi. Domāju, ka būs trakāk. Līdz ar neizgulēšanos jāatzīsta, ka esmu nedaudz kašķīga. Vai tu zināji, ka arī strīdeties ir jāmāk? Un tā ir, lai pretinieku nenokaitinātu pēc pus sekundes, lai nenoniecinātu sevi strīda laikā. Lai situāciju nepadarītu sliktāku un neatrisināmu. Vispār, ja vajag kādu padomu, būšu šeit un palīdzēšu, šķiet, ka tas ir tas ko pieprotu diezgan labi! ;)

Ok, es gribēju kaut ko sakarīgu uzrakstīt, bet aizmirsu!
čau!

No comments: