Sunday 18 January 2009

"BITCH"

Man uznāca besis, uzsvilos aiz sūda un tur arī paliku, degam.
Man bail, ka tā nevajadzēja, bet to tā vnk atstāt ar nevarēja. Vienvārdsakot viena sieviete pamanījās man uzbraukt dragiem.lv vienā domubiedru grupā diskusijā par dievu, es biju nokomentējusi, ka neticu, bet viņa pamanījās izvilkt kolosālu citātu no mana komentāra un uzbraukt man virsū. Sievieti sauc Silvija, vismaz tā vēsta profils, bet pilno aplūkot nevarēju, jo viņa neesot manā draugu draugu sarakstā, bet to, ka viņa ir no ASV gan manīju. Paapaļa, bet ne par to ir runa. Manuprāt visiem, kas dzīvo tajā "kūltūras" pisūcinātajā valstī ir aprobežotas smadzenes, arī sivietēm kā Silvijai. Protams, es nedaudz pārspījēju, kad nosūtīju viņai vēstuli ar nosaukumu "BITCH" un sekojošu saturu, bet nu, FAK. Biju dikti sadusmojusies!
YOU ARE A FUCKIN BITCH WHO HAS TO GET A LIFE SOONER OR LATER...
SO GO 'N FUCK UR SELF! N STOP BITCHIN ON OTHER PEOPLE LIVES! BITCH!
I WISH YOU WOULD CONTROL THE THINGS U SAY...
AND PLEASE, THE NEXT TIME YOU INSULT ME, REMEMBER THAT I HAVE A SWORD AND A SHIELD, I I WILL STRIKE BACK!

*HAVE A NICE DAY!
*THIS IS NOT A SPAM*, BUT A PERSONAL MESSAGE SENT JUST TO YOU
*HOPE U NEVER BITCH ON ME AGAIN!
*U ARE OFFICIALLY MY FIRST ENEMY IN MY ENTIRE LIFE
*OH, N GET A LIFE! (OR DID I SAY THAT ALREADY?)

p.s. cik labi, ka latviešu saitos var lamāties angļu valodā! :))
p.s.s oh, ja vēlaties atbildēt, tad darat to ātri, jo tuvākās nedēļas laikā es Jūs nobloķēšu! un lūdzu, es Jums lūdzu no visas sirds, ja Jums ir vēl kādas pretenzijas, tad izsakiet tās manam sekretāram (kuru jūs noteikti atradīsiet, ja ļoti vēlēsieties) nevis internetā, kur Jūsu komentārS ir pieejams ikvienam!
Liels Paldies Par Uzmanību!
Jauku Jums dienu!
Ar cieņu un loģisko domāšanu,
((((šeit bij mans vārds & uzvārds, kuru atļaušos nepublicēt!))))

Nu jā, laikam pārspīlēju gan, bet katram pienākas sava daļiņa sūda! Arī viņai.

jums parējiem, arī jauku dienu un lai nenāk miegs, kad iepriekšējās naktis nav izgulētas. Bučas!

2 comments:

Unknown said...

Kad publicē viedokli internetā ir jārēķinās arī ar negatīvu attieksmi. Navajag ieslīgt apvainojumos, bet jāsaglabā vēss prāts, lai varētu veidot konstruktīvu diskusiju...

Marta said...

nu jā tev taisnība, bet kaut kā biči bij iesēdies! :o

eh, ku nu vairs!(?)