Saturday 3 January 2009

pirmās dienas!

Hokejs turpinās (kliko):
Vakar bija kārtēja hokeja spēlē. Bet nebija kārtējais zaudējums. Jā, Latvijas izlase beidzot vinnēja. Negribu būt nepateicīga, bet es neteiktu, ka šī bija labāka spēle. Vispār man dusma uz Vācijas jauniešiem, jo nu sorry, pieci vārti četru minūšu laikā! Cmon! :| Vispār baigā, tādi.. eh! Nu kā - pēc pirmā perioda bija ļoti līdzīga spēle. Viņi trāpīja pirmos vārtus, tad mēs. Perioda beigās arī sitieni pa vārtiem bija vienādi! Nu jā.. Spēles baigās gan, mums sitienu mazāk, bet vārti kopā septiņi. Un vācieši nekā atpakaļ nedabūja un arī nesaņēmās, (pat tad, kad mums bij 3 veči uz ledus). Bet tas nekas. Galvenais, ka labi pavadīts laiks. Un mūsu džeki BIJA pelnījuši uzvaru! Vispār prieks par viņiem.
Nākamā spēle būs svētdien. Mūsējiem jāmet ripas vārtos! ;)
Ielās:
Nez vai Tu zināsi, bet kad pagājušā gada pavasarī bijām Halifaksā, tad mūsu fani iekaroja pilsētas ielas. Visi, kas pilsētā dzīvoja 100% zināja, kas ir latviešu fani. Bet tagad, tā kā tas ir junioru čempionāts, tad fanu ir manāmi mazāk. Un vsp, nu jā! Man vispār palika nelabi ap sirdi, kad mēs pēc pēcspēles svinēšanas gājām mājās ar Latvijas karogiem vēl pār pleciem un mazajiem karodziņiem pie rokas, viens čuvaks mums uzsauca, "Go Team!!". Mēs viņam pretī uzsaucām. Bračka vēl iepūta taurā pāris reizes. Tad viņš man prasa: "What teām is it?". Vispirsm manī iesēdās tāds klusums. Nu Bāc, nu kā? Kā viņš var nezināt. Un tas jau nenotika kaut kur otrā pilsētas galā, bet gan dažus kvartālus no Civic Center, kur notikušas visas mūsu spēles. Pēc pussekundes klusuma es viņam saku, "Team Latvia!". Viņs pasmaidīja. Manī iegrauzās cerība, ka varbūt viņs zināja gan, bet neiedomājās. Es uzsacu vēlreiz, tam sekoja kārtējais pūtiens taurē (tas nekas ka bija jau kādi divi naktī!) un večuks bija jau aiz muguras! Pārbraucām mājās, puikas vēl patusēja, bet man gan gribējās iet gulēt.
Jau sestdiena!!!!:
Ārprāts! Nezinu kā citiem, bet manī mitinās vienkārši nežēlīgs briesmonis, kas ēd mani nost. Parīt jau skola. Man smadzenes sprāks pušu no domas vien. Kas notiktu, ja es to izrunātu? Labāk nemēģināšu, man bail. Skolā tik daudz ko darīt. Tik daudz iekavēts, ka tas NAV aptverami. Tas ir briesmīgi. Viss, es nevaru par to vairs. VISS!
Jaunais Gads solās būt labs! :
Nezinu kā Tu, bet es lēju laimīti. Vienu Ziemassvētkos. Vienu pusstundu pirms jaunā gada. Man gaidāms ceļojums. Tad man tieca, ka manas būs atalgosies. Vēl man būšot daudz naudas, bet nezin no kā! :D :D Un tad man būs trīs mīlestības. Tas ir iespaidīgi! Viena gada laikā! :D ;)
Es nevaru sagaidīt, kad beigsies janvāris, jo man NAV vairs spēka nobeigt šo semestri! Gribi nākamo.. Labi, es beidzu. Labu Tev jaunā gada sākumu! Ne kā man!!

Dienas dziesma: Dzelzs Vilks - Uijā uijā nikni vilki!
Bildes šodien nebūs! :p

No comments: