Friday 20 February 2009

saruna par to, kas bija - nebija

**es Rieksts**

about saturday
last saturday?
this saturday?
..u wanna talk about the last one?
ok
idk
if u want to
both r worth talkin
about
:P
well.
wait...
is this scarf.. the one u left here urs?
which
xD
nu uh
my moms
:P
well
mine
i thought it isnt urs!
i steal her stuff
so she just gave it to
me
to keep
xD
..
anyway
anyway ...what?
...
what about saturday?
well
idk!!!
kk
which saturday
ahahah
im so lost
last one..!
!
kk
idk either
xD
:P
yah man
ok i have to go now, n i don't really know where to start . so yeah.. idk.. ill see you on saturday.. maybe then i will have figured out what to say
s all good
just
chill over it
:P
k! XD
g'night!
bye
dont wake up at 3 n the morning to play poker
i don't do that! xD
uhuh
sure
:P
byez
i don't get up, i just havent gone to sleep :P
bye


Šis ir tik izgriests gabaliņš, saruna bija vēl pirms tam un pēc tam. Sākumā, kas ieminējos par sestdienu, es domāju par sekojošo, nevis to, kas bija. Vnk gribēju patieikt, ka laiku pacēlām čut agrāk. Lai varam atrāk sākt. Bet kad viņš ieminējās par pagājušo.. es nevarēju vnk to tā atstāt.. :)
Par šalli. Pagājušās nedēļas ceturtdienā es viņu aizsūtīju mājās bez šalles, teicu, ka nedaudz paturēšu! (līdz sestdienai, ja atnāks, tad arī šalli dabūs atpakaļ).. Sestdien viņš atnāca ar jaunu šalli un arī to vakara gaitā es pievācu, bet nākamajā rītā viņš tās gribēja atpakaļ. Iedevu viņam pirmo (no itālijas taču! :D :D). Un to otro paturēju. Bet pat pēc smaržas jutu, ka nav īsti viņa! xD
Visvairāk man nepatīk, kad viņš raksta: 'chill over it' .. Laikam viņam vienalga.. bet, ja viņš iedomājās par aizgājušo sestdienu..eh.zēni dažkārt ir neizprotami.

Ha ha. Ir kādas 30 min pāri trijiem naktī. Un jā, es spēlēju pokeri! :))

P.S. Lāci, ja tas esi tu, tad sveiciens tev no manis! ;) :*
Nu labi, labi.. visiem sveiciens!

No comments: