Sunday 29 March 2009

come in



Nu tā. Šodien agri no rīta iegāju eHarmony.ca un piereģistrējos.. Un nevis tāpēc, ka vēlos ar šīs lapas palīdzību atrast savu īsto, bet gan tāpēc, ka tur uzdod jautājumus un beigās atrāda personības profilu! Man likās, ka tas viss ir BS (*bull shit) , bet es, kad izlasīju rezultātu nespēju beigt smaidīt, jo tas, ko viņi tur par mani izsklāstīja tik perfekti- es visu laiku domāju, "jup, tā ir"! :))) bučas viņiem, (ha ha, un man likās, ka esmu kā grāmatā kurā rakstīts neredzamiem burtiem).. neapvainojies, Tev ar buča! :*

ps. vai bide ir ok?

3 comments:

charrlotte said...

par bildi.
es nesapratu, ko Tu ar viņu gribēji pateikt. bet nav traki. normāli.

Anonymous said...

Tu neesi zabaks. Bilde neder.

Marta said...

bildē
zābaks ir pie durvīm, un simboliski,
es tam saku "nāc iekšā" :)