Monday 16 March 2009

fakts

___________
es esmu slima.
vienmēr esmu bijusi.
tagad jauna depresijas blakusparādība - Kompulsīvā Pārēšanās.
Par šo parādību uzzināju pavisam netīšām.
Tātad,
sāka biedēt tas, ka tā vietā, lai iešana uz zāli vestu pie kg zaudēšanas es kļuvu smagāka un smagāka. Pēdējo ~divu mēnešu laikā esmu pieņēmusies svarā par kādiem astoņiem kg...
sākumā kāpjot uz svariem teicu, ka tas ir dabīgi.. (jo normāli, kad atsāk fiziskās aktivitātes, tad dabīgi pieaug ēstgriba, tā man jau ir bijis).. Bet vēlme kaut ko apēst nezuda. Tad nu es pievērsu uzmanību tām entajām domubiedru grupām (draugiem.lv) par dietām un notievēšanu un meklēju diskusijas- "Kā mazināt apetīti?" "Kā atturēties no saldumiem"...utt. Vienā diskusijā meitene (sieviete) atklāti pasacīja, ka ēd tad kad pat negribās. Un nevis vnk ēd, bet saldumus un treknumus. Vot, ir īstais. Izlasīju trīs lapas ar komentāriem un sapratu, ka man ir tieši tāda pati problēma. Citi teica, ka ēdot, jo tā ir bauda, un tad nav jādomā par visām raizēm, kas mācās virsū ikdienas dzīvē. ..
Protams, normāli tas nav, ka man dienas laikā svars ir pamazinājies par 2kg, bet tas ir tikai tāpēc, ka es aizvakar apēdu pēdējo kūkas gabaliņu, kas vēl bija palicis (tas nozīmē, ka ne vakar ne šodien pie kūkas netiku) ..
nu jā, vismaz tagad saprotu, kas ar mani notiek un zinu, ka tāda neesmu vienīgā.
šodien vairākas reizes izdevās ēdiena vietā izdzert glāzi ūdens, un tagad košļāju košļeni, lai tik nemestos pa taisno uz virtuvi. es nezinu cik ilgi es spēšu stāties prētī virtuves kārdinošajai aurai..
bet es izdomāšu.. Protams visu dienu esmu pārēdusies kā tāds Homērs Simpsons! :o
eh, man kaut kas jāizgudro. Bet kas?
ieteikumi?
___________
BAUDU BRĪVLAIKU SLINKOJOT!
IEKOD MAN! :D

4 comments:

stikla gunita said...

ēd! neēšana var novest pie ļoti sliktām tālāk reakcijām, kā bezspēks, nespēja koncentrēties, galvas sāpes un ģīboņi.
varbūt sarunā ar mammu, lai ledusskapī nekas nelabs ēdams nestāv, un draugiem, lai viņi tavā klātbūtnē izvairās ēst un tev arī nepiedāvā.

Marta said...

jā, jā
es jau ēdu, tikai ne to ko vajadzētu un ne tad kad vajadzētu, un PAR daudz!! daudz par daudz!
..
paldies par ieteikumu, pamēģināšu!
(:

Mint said...

mm, nedari jau nu tā, ka neēd neko!
vienkārši piedomā kad un cik bieži tev vajadzētu ēst. paskaties uz kādu gimenē esošo. un jā... tiksi tu galā!
Ja tā nav bijis vienmēr un šis ir tikai sākums - Tev ir visas iespējas iznīdēt sakni! (:

Anonymous said...

Es domāju, ka nevajag dzīt jokus un izlikties (vismaz sev pašai), ka nekas jau nav un ar visu labi tieku galā.. ja ir tā kā raksti, ka ēd tad, kad negribās un daudz vairāk nekā gribās, tad varbūt vajag aizstaigāt līdz psihologam. Tas jau nav burvju līdzeklis. Bet - vispirms skaidri apzināties, kas Tevi dara bēdīgu, nelaimīgu, kas tās ir par bēdām, kuras jāmierina ar ēšanu. Vārdu sakot, pašai priekš sevis ir jānoformulē, kas tieši dara vislielākās raize. Un šīs lietas tiešām ir ļoti izplatītas. Varbūt Tu sev nepatīc, un es nedomāju augumu, varbūt Tev šķiet, ka vienmēr būs tā kā ar Riekstu un neizdosies atrast draugu.. varbūt gribi dzīvot Rīgā, nevis velnsviņzin kur, varbūt esi dusmīga uz vecākiem vai draugiem - tikai Tu vari zināt, kas īsti notiek, kapēc vislaik sevi gribas mierināt un iepriecināt ar ēdamo. Lai veicas!