Wednesday 11 March 2009

jauns sākums

Miega trūkums pamazām sāk atgriezties. Protams, tā nav daļa no jaunā sākuma. Mana apņemšanās savest visu kārtībā iet visai neveiksmīgi, bet par to es daudz neraizējos, jo nebiju jau arī gaidījusi, ka viss tā pēkšņi sakritīs savās vietās un, ka būs vieglu un nebūs pašai nekas jādara. Bet vienkārši bez plikas saprašanas esmu nedaudz arī sākusi šo to darīt. Teiksim šodien veiksmīgi atteicos no savas ikdienas seriāla Draugi epizodes. Un atnākot mājās no skolas neķēros ēst kādu baltmaizes riku ar dikti biezu siera šķēli uz tās, tā vietā apēdu pārslas ar jogurtu un banānu. Vēl vakara gaitā apēdu kādus 9 mandarīnus un ābolu. Vakariņās bija grillēta gaļa ar salātiem. Ņam. Šodien gan nebiju uz zāli, tā vietā devos klausīties kas mammai bija sakāms par Kosovu. Beigu beigās bija diezgan interesanti, lai gan aizņēma lielu daļu mana laika. Bet sūdzēties es gan nevaru, jo tagad sēžu te. Vispār man bija tagad jāmācās no galvas savs teksts teātra klasei. Bet nu jau ir biči par vēlu. Rīt skolā filmu diena 11&12 kalsēm. Tas nozīmē, ka kanādieši veicina, lai skolēni skatās kanādiešu filmas. Visi 11to un 12to klašu skolēniem ir paredzēs nākt uz skolu un skatīties divas filmas. Pirmo pirms pusdienlaika un otro pēc. Rezultāts - iekavēta katra stunda un daži skolotāji neapmierināti. Un, lai cik mākslīgi tas izkausītos es ar labāk mācītos, nu kā, mēs jau dabūnam gurķoties visu nākamo nedēļu - marta brīvlaiks. :)) patiesībā nevaru sagaidīt..

Nu labi, tagad stāstīšu tā it kā ir agrs rīts (jo tā arī ir) un runāšu par vakardienu (kas patiesībā sķiet vēl kā šodiena). Vakar bija sajūta, ka kaut ko vajag īpašu, savādāku. Pēdējo reizi man tā uznāca ..hmm... nu vismaz pusgadu atpakaļ (tā sajūta bija jau nedaudz sveša). Pēdējo reizi es samainīju savā istabā mēbeļu izkārtojumu. Tā kā tas tiek darīts reti, tad tas bija kaut kas īpašs. Vakar neko bīdīt negirbējās. Ceļā uz mājām no mammas runas par Kosovu ierosināju, ka kad būsim mājās, tad jāpasūta pica. Mamma teica nē. Es paskaidroju, ka man ir mans īpašas feelings, kas ir tāds un tāds. Neizskatījās gan, ka viņai īpaši rūp. Tad nu ierosināju, ka mēs kopā varētu noskatīties filmu. Mamma teica, ka man mājas darbi taču jāpilda. Es teicu, ka tas neko nemaina. ''Šodien ir jāizdara kaut kas!'' Mamma aši aizgāja gulēt, jo šodien esot agri jācēļas. Beidzās ar to, ka es aizmigu skatotes filmu kopā ar Tašpuku. Pamodos pirms kāds pusotras stundas TV ekrāna stūrītī bija || (pauze) un Tašpuks bija lejā pie kompja. Drīz viņu nomainīju es. tagad ir 4:40 no rīta. Līdz iešaiani uz skolu man ir: jāizguļās, jāpārraksta aizņemtie fiziakas pierkaksti (~7 lapas) un jāiemācās viss tas ko saka Olivia šajā ainā (mēs prezentējam sākot ar to vietu, kur Olivia un Viola ir divas vien), jāpaēd brokastis [+ ikrīta rutīna].. Tagad Tev jārēķina. Es eju ārā kādas 10min pirms 8. Vai ir iespējams izdarīt visu? Nē! Pavisam noteikti nepagūšu iemācīties visu, ka vēsta Olivia un par izgulēšanos es ar stipri šaubos. Lai gan, ja es tagad eju gulēt, tas es droši vein celtos ~7:00 un tad tos fizikas piekarstus es varētu skolā kaut kur nokopēt nevis tagad iet un pārrakstīt.

Kaut kad marta brīvlaika nedēļā domāts meiteņu patusēšana pie Karijas. Būsim četras. āā.. man liekas, ka Mantija uz mani ir dusmīga par to, ka netīšām saplēsu viņas Finlanijas pudeli, lai gan solīju dabūt jaunu. Eh.. viņai pāries.

Mērķis nebija kādu garlaikot, bet gan tīri, lai pati saprotu kas notiek manā galvā..
Ja lasīji, tad lai Tev neiet tik "labi" kā man! ;)

1 comment:

charrlotte said...

zini, ja gribi sajusties tā pavisasm labi, ņem un palutini sevi.

nokrāso matus, mēbeļu mainīšana arī ir lieliska doma, uzglezno kaut ko. nu tā. lai ir jauki.