Sunday 1 March 2009

nekas, pat ne tuvu regimuniputāmijai

Šobrīd ir četri no rīta. Lai gan tā saucamais mazais tuss pārvērtās diezgan lielā tusā. Nu labi. Pēc uzaicināto saraksta tā šķita, bet beigās TIK daudz cilvēki nemaz neieradās. Mohijs un Plaknis mūsu mājīgos apartamentus pameta visai veikli, jo vnk bija jādodās. Mana draudzene pielējaš un nosūcās ar vienu lohu. Bļin! :o bet nu jā, es viņai pastāstīju, ka man patīk plaknis un tad mē lēnā garā mēģinājām tikt galā ar viņas ģēli! xD Līdz beidzot tika pazvanīts viņas draudzenei (citai), kas viņu savāca un aizveda uz savām mājām. es vnk to cilvēku dievinu. Vot- tā ir laba draudzene, kas nakts vidū atbrauc ar taksi uz vels zin kurieni un savāc savu draugu! :) es ar gribētu kaut man būtu tāds draugs.... Vienvārds sakot viņa aizbrauca un mans stāsts par riekstu līdz ar viņu. Man uznāca besis. Tāds kāds līdz šim vēl nebija bijis. Es no savas istabas pagrābu pēdējo cigareti, kas man vēl stāvēja no Oktobra. (biju pāli) un vnk izgāju ārā uzpīpēt. Lai gan no tā atceros apmēram... neako, zinu, ka ienācu un pasaucu Riekstu. Man liekas, ka viņš tgd uz mani ir dusmīgs (tas notika kādu pusotru stundu atpakaļ) ... nu jā. Es viņam prasīju vai viņš mani ienīst, bet viņš netaica nē ( :( ) .. viņš pasacīja, lai viņam neko tādu nevaicāju. Man viss ir BĻE!. .. besis. Es labprāt ar viņu aprunātos, bet tā vien liekās, ka tas ir pēdējais ko viņš gribētu.

ĀĀĀāāā.. vakara gaitā viens no viesiem (viņš bija arī pirmās nedēļas nogales tusā) nenormāli gribēja noskūpstīt mani. Es atturējos. Negribēju. Jo man patīk Rieksts.. Bet bāc, kā lai panāk ka viņs uz mani netur ļaunu prātu. Savu šalli viņš ir dabūjis atpakaļ un .. eh! Vnk.. es nezinu! :o

Domāju, ka viņš man nepiedos.. Lai jau! Gan atradīšu kādu citu! :o

Šobrīd man jau ir labāk un reibums vairāk vai mazāk jau ir nogājis. Tā kā viss ir OK! :)

jauku jums dienu/rītu/vakarau... :)

čava..

:*


ps. kā jau vienmēr, piedo par kļūdām! xD

3 comments:

Mint said...

ai, žēl, ka Tev tā sagadījies bija... :/

siltas smiltis said...

Uzraksti Riekstam vēstuli. Rakstīt ir vieglāk nekā runāt, nav acīs jāskatas un balss neraustās..:)) Un uzraksti, ka viņš Tev patīk.. tas nav noziegums:), un pajautā vai jūs varat kādreiz kaut kur kopā aizstaigāt?... viņš ir tāds pats cilvēks kā Tu, gan novērtēs atklātību, bet ja nē.. tad varbūt arī labi, ja neesat viens otram īpašie.:)

Marta said...

njā..
vēlāk gāja labāk, pat pamanījos apvaicāties viņam.. kas un kā. Kāda divi minūšu saruna mums sanāca...
biči uzrakstīšu nākamajā postā! :)

paldies par ieteikumu un atbalstu meitenes, bet nez vai tas būs tik vienkārši.. un varbūt vnk man ir bail!
nu labi, man ir baili! :o
:DD