Thursday 9 July 2009

TV

What's wrong with the world? (part I)


Šodien skatījos TV. Un man uznāca biči neskaidrība(?) par to, ko mums rāda.
Tātad,
redz es skatos šo filmu, kur galvenais varonis ir pamatīgs smēķētājs + nerēāli kruts. Un te pēkšņi reklāmas pauze par Nicorette, kas palīdz atmest smēķēšanu...
un, lai gan es, protams zinu, ka pareizi ir nesmēķēt es pieņemu, ka tas viss ir vienkārši smadzeņu skalošana. Apmēram tas pats, kas sen dzirdētā anekdotē "Vecmāmiņa Pēterītim: Tā, tagad atkārtosim tos vārdus, kurus nedrīkst lietot."
Un ar to krāšņie uguņi nebeidzās, reklāmas pauzes ir, kaut kas pie kā ikviens ir pieradis, jo nav vairs neviens, kas par kabelī iekļauto cenu tev rādīs mīļākās filmas un iecienītos šovus vienu pēc otra. (Un tad, kad tu tomēr samaksā to ekstra naudiņu, tu attopies, ka tās reklāmas tomēr ir noderīgas, lai aizietu ieliet piepildīt sulas glāzi, vai, lai paceltu telefonu, vai, lai atbrīvotu pūsli no sakrātā šķidruma. Jā, jā, ir pauzes un stop, un patīšana uz priekšu un atpakaļ, bet tu jau nezini kur ir ainu maiņas, tu nospied, tad, kad ienāk prātā, tad atnāc atpakaļ un vismaz pirmā minūte aiztek vien, lai sapratu, kas un kādēļ notiek.)
Bet ne par to, viena reklāma par jauno fast food restorānu, kur pasniedz īpaši smalkus frī kartupeļus un sulīgu burgeri ar ko vien pats vēlies, un klāt vēl citāts, 'ja tev uzpil kaut kas uz krekla, tad tu to ēd pareizi!'... šajā brīdī es iztēlojos resnu amerikāni, kas sēž savā mājā un bauda šādus burgerus pietam izmantojot brīvo piegādi!!! emmm...emmm... is it just me or there is actualy something wrong with that??????
Nu jā, un nākamā reklāma par jaunāko notievēšanas produktu, kas ir apmierinājis 90% pircēju un starptautiski atzīts (precīzāk, amerikāņi atzinuši!!) un maksā tikai 19.99 katrā no trim maksājumiem, 'un pagaidi, ja tev šķiet, ka piedāvājums nav gana labs, tad visu iedosim dubultā. Jāmaksā vien par pasta izdevumiem, (un tā kā produkts drošivien tiek sūtīts no otras pasaules malas, tad pasta izdevumi sanāk neticami lieli.)'
Un, un.. vispār. Lai tie amerikāņi slīcinās taukos, kas ta man??
āāā, pareizi, es taču te pat blakus dzīvoju... palīgā!!!!!



Secinājus: es skatos par daudz TV!
MUHAHAHA...or maybe you will get my point here!





Dziesma: Black Eyed Peas - Where Is The Love?


P.S. Vārdu maiņa Viola = Lana

No comments: