Saturday 1 August 2009

pirmais augusts

laba diena.
forša diena.
tumšas ielas, bet es izdzīvoju.
labas sarunas.
ar radaru.
un ar plakni.
viņš ir atpakaļ.
tas labi.
aprunājāmies sakarīgi, līdz viņš pēkšņi pazuda,
bet tas tā bieži notiek.. un es zinu, ka tas nav tāpēc,
ka viņš negrib ar mani runāt. :)

rīt uz alfu.
ceru, ka būs tik pat forši kā cīlī picā! ;)

bučas pinkainajam.
gaidu tevi! ;*


***

nav lemts.

mēs nesatiksimies rīt.
lai gan sarunāta vieta un laiks.
es parūpēšos par plānu maiņu.

manā pusē uzlīs lietus lāses,
bet blakus tavam acu manām
nories glauns pērkons.

aklie ieraudzīs dienas,
kas ritējušas vēl nav.
un notiesās uz nāvi vainīgo.

un mēs nesatiksimies,
jo nav atrasts vainīgais.
un aklo ar vairāk nav.

novērsti draudi
uz lieveņa bijām,
baudījām tos brīžus.

mēs sajauksim vietu,
apstāsies laiks,
mēs negribēsim kā iepriekš

un man skaudīs,
jo tu būsi pērkonam,
ne man.

balādes nodzisīs.
viss, kā iepriekš,
tikai bez skaņas.

aklajiem nebūs lemts
atrast vietas,
kur reiz tikāmies mēs.

man tevis pietrūkst.
tavi pieskārieni,-
nav degvielas vairs.

sapnis pēc sapņa
izgaist aiz klāja,
izsalcis pērkons, tas viss.

No comments: