Wednesday 5 August 2009

Zombie

Esmu ievērojusi, ka pēdējā laikā diezgan bieži atceros savus sapņus. Tas varbūt tāpēc, ka ikdienā saskaros ar krietni mazāk uztraukumu, raizēm un stresu. Skola nav. Lai gan, protams, ir lietas, kas liek pulsam sākt skriet straujāk un lietas, kas nodarbina galvu vairāk kā citas un arī konstanti.
Šorīt pamodos ar savādu jušķu pakrūtē. Sapnī bija zombiji. Un nejau kaut kādi, bet gan cilvēki, kas man pazīstami ir dažnedažādākos veidos miruši, bet nu mostās, lai ar mani aprunātos. Un vēl, vairums no viņiem mira tāpēc, ka bija darījuši kādu sliktu lietu, precīzāk - noziegumu. Šeit jau viss plūda tik tālu cik mana fantāzija. grrr

Šodien brauksim atpakaļ uz Rīgu.
Viss, man pārgāja rakstāmais..

Atā, pagaidām.

dziesma: The Cranberries - Zombie
(kad pamodos noklausījos dziesmu trīs reizes pēc kārtas; spilvens bija virs galvas)


.

No comments: