Thursday 9 December 2010

Ļoti netīšām.

Nezin kāpēc atminējos kādu savdabīgu blēņu kuru pastrādāju 2007. gada vasarā. Pat nevaru īsti saprast kādēļ šis nedarbs atausis prātā. Visnotaļ savādi.

Tas atgadījās iepriekš minētā gada augustā, kad biju tanī dīķa pusē. Neatminos kādēļ, bet es meklēju savu dzimšanas apliecību (vai pasi). Kamēr meklēju netīšām uzodu kaut ko, ko nevajadzēja, un es pamanījos ieurbt savu degunu tā ne pa jokam. Diemžēl nedrīkstu neko stāstīt, jo nevienam tā arī neatzinos par to ko biju uzrakusi. Bet es jutos nelāgi par to, ka biju pārlieku ziņkārīga.

Tā lūk, tagad jūs zinat pusi no noslēpuma kuru nekad nevienam nebiju klāstijusi.


Rīt universitāte vaļā, bet man piektdienās lekciju ņau. Murr. Visu nedēļu sanāca gurķi laist.
Bet nu, protams, es turpinu cītīgi atbildēt uz Yahoo jautājumiem. Njā, visai skumji....

2 comments:

Anonymous said...

:) Nu kas tad tā par blēņu? Ja jau pati un visi citi pēc "uzzināšanas" dzīvi, tad tāds maznoslēpumiņš vien bija, ta ka dzīvo mierīgi.

Marta said...

nosleepums ir nosleepmus, to nedriikst klaastiit.

zinu, ka viss labi, nemazi nepaardziivoju.. :)

buut anoniimam nav kruti, starpcitu! :P