Thursday 3 March 2011

3. marts

Šodien ir trešais marts, Martam šodien vārda diena. Vai tu pazīsti kādu zēnu vārdā Marts? Es nē. Bet būtu forši kādu zināt. "Marta satika Martu," jeb arī "Marts satika Martu." Tev taisnība es te galīgi sviestā runāju. Atceros, ka daudzkārt cilvēki domājuši, ka man martā ir vārda diena. Es pati savu vārdu nekad neesmu asociējusi ar marta mēnisi. Es jau sāku putroties pa martām un martiem. Viss.

Vakar uznāca nostaļģija par visu kas bijis. Sarakstīju veciem draugiem vēstules. Šodien ar vēl pāris uzrakstīju. Kas zin, atbildēs vai nē, bet nu uzrakstīts ir. Ir grūti izdomāt ko rakstīt, kad sen neesmu sazinājusies ar konkrētiem cilvēkiem. Tā pat gibas, lai abild, nu vismaz vienu vēstulīti. Gan saproti mani (?).

Par nostaļģiju. Domāju par vecajām skolām, gaiteņiem, skolotājiem, klases telpām, klases biedriem.. Par pārtraukumiem, par mācīšanos, un nemācīšanos... Par ballītēm, nogurumu, eksāmeniem.. Pat par krītu un flomasteriem. Par teju visu iedomājos.

Tad prātā iečāpoja atmiņas par Straupi. Biči rauda uzmetās.. Bet tad armiņu jūra. Šūpoles, Džimis, siena kaudzes, zemenes, kazees, arbūzi.. Brasla, zivis, makšķerēšana, Dzirnavnieks, grāvis, ..BLĒŅAS! . naglas, dēļi, sarūsējuši darbarīki, Pelīte, veikals, pietura, bedre uz kaimiņu pusi, slota, metāla bļoda, virpa, mušu pletne, televīzors, sērkociņi, zole, cepumi, podziņas, vasara, ogu lasīšana, ĀBOLI, gliemeži, smilšu kaste, burkāni, kalna 'nometne', tēja, piparmētras, vērmeles, pulkstens, bēniņi, Miki pele, žurkas, pagrabs, bietes un kartupeļi, saldējums, vārda diena, Jāņi, Līgo vakars, lietus, dārzs, ... atmiņas.

Atcerējos Itāliju.. Marmora grīdas, skola, uniformas, pokemoni, reksis, eglīte, Kolizejs, vasara, Vatikāns, ūdens krāni, dators, papīra lidmašīnas, blēņas, zobi, asaras, Līgo pantiņi, lazaņa, tira mi su, miegs, sarkana gulta, kaila glezna, lielais galds, biļete, jūra, viļņi, saule, metro, tramvajs, nogurums, ah-kleita, tirdziņš, persiki, arbūzi, zaļumi, zivis, somas, lakati, Trevī, SALDĒJUMS, pica, šauras ielas, grāmatas, tūristi, Jaunais gads, policisti, priesteri, māsa, šampanietis, ciemiņi, vilšanās, mašīna, ceļojums, Kapri, šokolāde, kaktuss, konfektes, gada grāmatas, angļu valoda, WWF, tirdziņi, Angelo, mīkstās futbola bumbas, čells, dejas, brilles, dzimšanas dienas, dāvanas, zinātne, uzlīmes, gotiņas, spēles, burtnīcas, zīmuļi, lidmašīnas, autobus, Varšava, miegs, zvaigznes, nakts, kalendārs, vēstules, kartiņas, ROMA, ... ...

Atcerējos arī par daudz ko citu, bet man liekas, ka nav veselīgi pārāk daudz domāt par bijušo.

Tagad jāmācas, jādomā par tusiņiem un puišiem, un jādomā par mācībām, par darbu nobeigšanu, par ēst gatavošanu, un par daudz, daudz ko citu... Es tač jau pirms mēneša atvadījos no pagātnes tomēr. ;]


Es iešu kaut ko padarīt. Paka.

No comments: