Friday 25 March 2011

Laika trūkums organismā??

Kā jau minēju iepriekšējā rakstā, šodien bija ekonomikas kontroldarbs.

Jāteic, biju dikti uztraukusies, jo pagājušajā nedēļā profesors mūs pārsteidza ar 'iesildīšanās' versiju. Mums tika dota stunda, lai to pabeigtu, bet man ar to nepietika. Līdz ar to domāju, ka šodien ar nebūs gana daudz laika. Pēdējās nedēļas laikā es, brīnumainā kārtā, patiešām mācījos un atkārtoju visu vielu kā normāls zubris. Draugiem jau bija līdz kaklam mana atruna: 'Sorry, i have to study'. Vakar nomācījos zaļa, un, kad KĀDS teica, ka esot neliela sanākšana, (t.i. ballīte), es nodomāju, ka tas ir tieši tas ko man vajag. Manas smadzenes bija jau apkaltušas. Hahaha. Bija tiešām jauki uz brīdi nedomāt par ekonomiku (elasticity of demand, supply, demand, taxes, subsidies, cieling price, positive economics, normative economics, marginal costs, deminishing law of returns.... UTT).

Aizgāju vēlu gulēt. No rīta mana dzīvokļa biedrene smagi rosījās, bija pieci no rīta. Trokšņu dēļ pamodos un nevarēju vairs aizmigt. Pavadīju pāris stundas gultā ausoties mūziku. Nu un, protams, ka sāpēja galva, kā jau tas pienākas. Pēc dušas jutos jau daudz labāk, un brokastu gurķmaizītei ar nebija ne vainas.

Devos uz semināru, tas sākās deviņos. Es cerēju, ka varēsim pavaicāt pēdējos neskaidros jautājumus (divas lietas man vēl bija biči neskaidras..).. Bet citiem bija debīli jautājumi. Man vispār aizdomas, ka liela daļa neko nesajēdza no tā kas bija kontroldarbā. Āāa, un skoti mani jau atkal pārsteidza ar savām izcilajām matemātikas zināšanām. Skolotājs uz tāfeles rēķināja piemēru. Tad parādījās 'ir apmēram vienāds ar' zīme (man telefonā nav šī zīme, bet nu zinat tak, vienādības zīme (=), bet augšējās svītras vietā vilnītis (~)). Un viena meitene paziņoja, ka šādu zīmi redz pirmo reizi mūžā!!! .... Mjāā... no comment.

Pēc semināra bija stunda brīva. Es nopirku lielo kafiju (bija tā vērts, tomēr nebiju daudz gulējusi, un ne jau katru dienu ir ekonomikas kontroldarbs) un pārlasīju šo to no pierakstiem.

Stunda paskrēja ļoti veikli, devos uz lekcijas zāli.

Blah, blah, blah..

Beidzot sākām kontroldarbu. Pirmo daļu izpildīju ļoti aši, jo zināju, ka nevar pārāk daudz laika pavadīt pie dažiem jautājumiem. Tas ķēros pie 'rēķināmās' daļas. Un tas viss. Es pabeidzu apmēram 35 minūšu laikā! Atbildēju uz visiem jautājumiem, un nekur nenācās prātot, vai ir pareizi vai nē. Darbu pārlasīju, pārbaudīju divas reizes, un iesniedzu pirms stunda bija galā. Man bija liels prieks, ka kontroldarbs no tiesas nebija sarežģīts. Bet varbūt, ka tas, ka mācījos atmaksājās? :)

Devos uz skolas interneta kafejnīcu, lai izprintētu šo to otrdienas kontroldarbam. Un no zila gaisa uzradās KĀDS. Tad mēs kopā devāmies atpakaļ uz kojām. ;))

Paēdu pusdienas, tagad rakstu šo te, varbūt izmazgāšu drēbes, tad pačučēšu, lai vakarā ir spēka ballēties.

Esmu dzīva, pagaidām.

Rīt atkal pārslēgšos uz mācīšanās režīmu, lai arī socioloģijas kontroldarbā labi sokas.

Atā, lai jums raibs piektdienas vakars.

No comments: