Sunday 17 July 2011

"Negribi būt Mika džeks?"

Tātad, piektdien, kā jau ierasts biju darbā. Visu dienu jūtos kā lapsa kurai būtu pārbraucis pāri traktors. Nē, divi traktori. Īsāk sakot jūtos nelāgi. Sāpēja puncis, un vakar pusē arī galva ievaidējās. Bet par spīti tam aizbraucu kopā ar pāris kolēģiem, šie parādīja vietu kur skaista ainava. Skotijas dabai nudien nav ne vainas. :)) Vakarā gan es laicīgi devos gulēt, bet aizmigt nevarēju līdz apmēram vieniem naktī.

Sestdien sivēns Mikus uzmodināja, kad pārnāca no darba, pulkstens bija pus astoņi. Dienas laikā vēl pagulēt tā arī nesanāca. No rīta cepu pankūkas, protams. Pēcpusdienā noskatījos vienu komēdiju. Vakarā biju līdz centram aizkūlusies. Sākumā bijām krogā kur spēlē dzīvo mūziku un raun vaļā dančus. Vēlāk devāmies uz citu bāru, tur ilgi nesēdējām. Pēc tā devāmies uz klubiņu. :) Vakars bija izdevies ar visu nedzeršanu. Mājās devos kājām, kā jau ierasts. Pārnācu pus četros. Šorīt atkal bij agri jāceļas, lai dotos uz darbu. Līdz ar to tagad esmu pārgurusi.

Plānoju dikti laicīgi doties gulēt.

Āāā, un šodien darbā viens no sivēniem man izklāstīja, ka es Mikum baigi patīkot, un, ka mums vajadzētu būt kopā. Ja jāteic atklāti, man tā viņu ņemšanas jau tiešām līdz kaklam. Šitā turpināt es neļaušu. :P

No comments: