Friday 8 July 2011

Pirmdiena.

Pirmdien gāja jautri. Biju uz Slotu poker vakaru. Todien sākās jauna sezona. Gāja man visai labi, ierindojos otrajā vietā no 18 spēlētājiem. Pašai prieks. Vēl es laimēju īpašo, ceļojošo cepuri. To vinnē tā, ka izsit laukā to, kam iepriekš bijusi šī cepure. Tad nu nākamnedēļ tas, kas izsitīs mani iegūs cepuri, un nedaudz piķi, desmit mārciņas. Kad pokeris bij galā tiku pierunāta doties tusēt. Bijām uz to pašu klubu kuru iepriekšējā nedēļā. Tad galam uz kazino, netikām iekšā, jo dažiem labiem nebija ID paņēmies līdzi. Gājām uz citu kazino, bet tanī ar iekšā netikām. Blandijāmies apkārt. Viens čalis normāli ar mani flirtēja, bet es neko. :P Bija pulkstens gandrīz pieci un es nolēmu doties mājup. Ārā bija jau gaišs. Mājās nonācu apmēram divdesmit mīnues pirms sešiem. Līdz sešiem biju jau sapņu zemē.
Biči aizgulējos un nokavēju darbu.. Tas gan nebija labi, tā nedrīkst vairāk. Turēt ir labi, bet tad vismaz nevajadzēja iet gulēt, tad nebūtu nokavējusi. :P

Eh, mūžu dzīvo, mūžu mācies.

Nākamais poker vakars būs svētdien ar letiņiem, tad pirmdien ar skotiem. Tagad drīz 'jāceļas', lai dotos uz darbu.. Lai gan ir day off.

Jauku jums nedēļas nogali. Es varbūt sestdien braukšu uz Edinburgu..tas vēl nav izlemts.

Atā pagaidām.

No comments: