Sunday 18 September 2011

Astoņpadsmitais. Divdesmit.

Šodien man palika apaļi 20 gadi. Tas nav daudz, bet man vairāk nekad nav bijis. Līdz ar to, man tas ir daudz. Šodien bij jāiet uz darbu. Pusdien laikā pacienāju visus ar saldumiem. Dienas beigās kolēģi iedeva kartiņu un nodziedāja 'happy birthday' dziesmiņu. :)

Pēc darba iegāju veikalā un nopirku konfekšu kārbu, ko pacienāt puikas. Nopirku arī kaut kādu kūku.

Biju izdomājusi uzsaukt picu, sev un puikām. Bet spītīgais Mikus teica, ka picu negribot. Vispār viņam izdevās sačakarēt dienu biči. Un ne Kristaps, ne Mikus nepadarīja šo dienu foršāku, gluži pretēji. Bet man jau vienalga, dots devējam atdod. Vismaz nebūs jādomā nekāds pārsteigums, kad viņiem nākammēnes būs dzimšanas diena (abiem vienā datumā!). Tad nu pasūtīju vienu picu sev un vienu Kristapam. Šie skatījās filmas, un es ar viņiem; vakars izvērsās ļoti garlaicīgs. Kūkas kaste palika neatvēra. Nebiju jau plānojusi, ka būs turēšana, bet vismaz tik daudz kā 'daudz laimes dzimšanas dienā' jau varēja pateikt, ne?

Rīt gan pēc darba pokers, un pēc pokera dzimšanas dienas atzīmēšana tā pa riktīgam. :))

Bet tagad dodos laicīgi gulēt, saldu dusu.

No comments: