Saturday 24 September 2011

Es rakstu.

Redz, es rakstu. Es rakstu un rakstīšu; vēl dažus vārdus. Vēlāk, protams, es atkal rakstīšu. Tagad rakstu, ka man Tevis pietrūkst. Jau atkal gribas mājās,bet es tā pat cīnos. Nekas cits jau neatliek.

Jā, man pietrūkst Tevis. Man arī pietrūkst veselā saprāta. Man pietrūkst svaigā gaisa. Man pietrūkst Vecrīgas bruģis. Man pietrūkst Līvu laukuma viļņi. Man pietrūkst Daugavas baloži. Gribu mājās. Gribu bezmērķīgi klīst pa Rīgas ielām. Gribu neuztraukties, un gribu mieru.


Es rakstu. Šoreiz es pat īsti nemeloju, lielos vilcienos tā arī ir; es rakstu.




P.S. Kā reize, šodienas citāts:

"No matter how dreary and gray our homes are, we people of flesh and blood would rather live there than in any other country, be it ever so beautiful. There is no place like home."
/L. Frank Baum/

No comments: