Thursday 29 December 2011

Draugs vai ienaidnieks?

Izlasīju citātu twitterī, ka tavu ienaidnieku ienaidnieki esot tavi draugi. Tas tā visai absurdi izklausās, bet tādas lietais jau bij iepriekš lasītas un dzirdētas. 'Bunga' tāda, ka man ienaidnieku nav, bet, protams, draugi gan man ir. Un tomēr, varbūt, ka nav, kas to maz var vairi saprast. Pēdējo dienu laikā esmu visai apmulsusi par pilnīgi visu. Galvā jau atkal noris nebeidzamu domu vētra. Jau atkal esmu pārtapusi par pastulbu pesimistu.

Indulis, Dzintars, Daiga, Bunģis, Gundars, Gaida..... Ko vairs maz var saprast?

Gribu kaut kur doties, tālu prom, sākt visu no gala. Man patīk būvēt jaunas domino rindas, lai tās nogāztu...tad atkal būvēt jaunas. Katru reizi citā vietā. Vispār nē, negribu visu sākt no jauna; tas jau būtu tikai turpinājums.

Tas būtu tikai turpinājums.

Galvenais nevajag pieturēties pie ierastā; bieži sanāk daudz domāt bet maz darīt. Jāmācās darīt lietas otrādi, vismaz vairāk tiek padarīts.

No comments: