Sunday 25 January 2009

'flip a coin'

nu tad ko?
Jāraksta par tām septiņām lietām, kuras pavisam negaidīti saņēmu no mazā Krišjāņa..
kāpēc septiņas? es nezinu, bet netā veicot 'rīserču' noskaidroju, ka tam ir dažnedažādas nozīmes reliģijās, zinātnēs, mūža garumā, viens raksts ierosināja, ka septītniekas nemaz nav cipars!.. eh. (princips atgādināja filmu "number 23", kur pat no absolūti nekā var dabūt 23). Principā, nekādas izteiktas, vienas galvenās nozīmes nebija. Līdz ar to nolēmu piešķirt tam savu nozīmi:
septiņi - simbolizē harmoniju, mieru un patiesību.. (varētu jau meklēt piemērus, bet man slinkums!)

vakar vakarā pirms gulēt iešanas domāju, domāju, domāju... nekā..
bet nu gan jau..

1. Pavisam jauna atklāsme. Atminos, kad vēl piektajā (un ne tikai) klasē pildīju atmiņuklades. Visvairāk man kaitināja jautājumi kā kāda ir tava mīļākā dziesma. Nu man tādas nav, un nekad nav bijušas. Protams ir brīži, kad labprātāk klausīties kādu konkrētu, bet nu principā. Man vairākas patīk.. ..nu jā, un viens tādas pašas sērijas jautājums: "kāds ir tavs mīļākais ēdiens?".. es katrā kladē rakstījo ko citu, tad pica, tad saldējums, tad lazaņja, tad žāvēta vista, tad šis, tad končas, tad nekas..... bet pavisam nesen atklāju, ka mans mīļākais ēdiens ir rosols. Un ne tāds vienkāršs, tam ir jābūt sulīgam, ne pārāk asam un ne pārāk maigam. Jā! (njam! :)) )
Bez mīļākā ēdiena rosola.. liela daļa ikdienas prieka rodās tikai tāpēc, ka esmu apēdusi kādu laimas šokolādes konču. šorīt apēdu vāverīti (un serenādi, bet tas ir noslēpums).. nu labi, labi, katru rītu konču nedabūnu! (tgd tētis vnk atveda!) :D bet nu esmu vnk nelabojams šokolādes mīļotājs... es nevaru iedomāties savu dzīvi bez šokolādes.. Lai gan šokolāde ir vainojama pie tā ka NEviena no manām diētām nav izdevusies. ... eh, nevaru dusmoties.. tā ir TIK garda! :))) :P

2. Esmu cilvēks, kas māna pats sevi. Nezinu kāpēc. Es ĻOTI bieši nemācos tikai un vienīgi tāpēc, ka tā ir mācīšanās. Es daru pinīgi jebko citu, (teiksim spēlēju mobīlā spēlīti, rakstu blogu, rakstu dzejoli, lasu žurnālu (tas pat var būt kāds 'gudrais' žurnāls)) lai tik nebūtu jāmācās. tas man tāds iekšējs princips izstrādājies.. un es nezinu kā to pārvarēt. Man pat liktos inetresantāk lasīt milzum lielo ķīmijas grāmatu, bet es to vnk neaizstieku. Esmu sviests!
Vēl es mānu sevi tādā ziņā, ka es stāstu, ka es lasu grāmatas. Jā es lasu, bet lieta tāda, ka man ir grūtības nobeigt, kad iesāku. šobrīd vein "uzgaidamājā" ir piecas iesāktas grāmatas. Es nezinu, kad es tās pabaigšu, ja vsp kādraiz izlasīšu! :o Man laikam patīk tā ideja, ka es lasītu, man tas šķiet labi, bet kaut kā nevaru izgraozīt laiku pareizi..
vēl, man patīk tusēt, patīk ..nu jā, patusēt vai vnk padzert .. vai vnk ļauties mūzikas ritmiem. bet redz, pēdējo reizi, kad biju uz tusiņu nejutos īsti riktīgi. Nezinu, vai tā tam jābūt. Nejutos labi, atbrīvoti. Nu atkal, man patīk tik ideja, ka es tusētu jebkur ar jebkom bet patiesībā tā nav. Un, kad mamma atkal būs prom, drošvien uzšausim tusiņu, bet es nezinu, ko mēs, nē, ne mēs, bet ko es aicināšu. Bet gribās tāc patusēt.. vnk nevaru izdomāt, kāda ir tā īstā kompaška. vismaz šeit es nevaru..

3. Pokeris. Gan jau, ka esi dzirdējis par facebook.com. Nu tur ir ispēja spēlēt šo kolosālo kāršu spēli pokeri. Spēle tiešām aizraujosā, ja iemācās spēlēt. Protams facbooks nav vienīgā veita, kur var spēlēt, bet nu tas kur es bliežu. Šodien vien vinneju .. nju tā šmuki! Prieks.. uzlabo garīgo. pat, ja gadās zaudēt.

4. Šobrīd mācos 11 klasē. Kut kur, da vienalga kur, bet te mācību sistēma ir pavisam savādāka kā Latvijā. Man šī nepatīk, bet nu, drīz jau beigšu. Vēl tikai šis gads jānobeidz un tad nākamias. Tad domāju studēt. Tā kā esmu ļoti nekonkrēt cilvēks arī ko studēt es vēl neesmu izlēmusi. Interesē man visvisādas lietas, bet īsti nezinu, ko vēlos studēt. Bet pašlaik sliecos uz Psiholoģiju. (vsp patīktos dzejot, būt režisorei, fočēt...aj) .studēt grasos latvijā, vai vismaz eiropā.

5. Dzīvē esmu ļoti kautrīgs cilvēks, (netā esmu pavisam cita personība) it īpaši, ja nākas kādu satikt pirmao reizi. Nekad nezinu ko teikt, baidos par to kādu iespaidu atstāšu.. utt. (arī ļoti ātri nosarkstu). Klasēs arī, cenšos necelt roku, ja neesmu 100% pārliecināta par atbildi. Bet, ja blakus gadās kāds labs draugs, tad klačas gan ir daudz! :) uz mani pavisam noteikti atbilst tas, ka man ir maz, bet sasodīti labi draugi! (yeah!!!)

6. Es neesnu kaut kāda stulba, iekoncentrējusies (kā p. saka) kaza. es vnk neticu dievam, nevienam no tiem visiem. un es neticu citplanētiešiem. Nu es ticu, ka kaut kur visā visumā varētu būt dzīvība, bet nu es neticu, ka viņi valdījuši pār ēģiptiešiem brīdī, kad šie piramīdas cēlūši un es neticu, ka tie ir sasodīti gudri un mēs (cilvēki) esam dumji kā zābaki un vēl dumjāki. es neticu, ka kaut kādi amerikāņu līderi slēpj savos pagrabos citplanētiešu nodevējus, un vnk slēpj tos no visas pasaules.. like, cmn!


7. Mans pirmais skūpsts. (ideju iekļaut šo punktu savā septītnieka nosperu no G.W., ceru, ka neapvainosies). Pirmais skūpsts arī man bija pudelītes laikā. Un tas bija sen. Bet, lai cik ļoti tā nedrīkstētu darīt. es to izlaidīšu, un to neskaitīšu. Pirmajam taču jābūt īstam. Nu tādam, ka jūt, ka ir forši. Nu re. Tas notika pirms dažiem mēnešiem. (zinu, biči par vēlu priekš pirmā! :D bet ko tur ) bija ballīte. Kamēr citi dancoja es noskatīju vienu džeku, kurš man jau iepatikās ballīte, kas bija pie mums kad viņu līdzi bij paķēruši mani draugi. Brazīlis. puisis nedaudz jaunāks par mani. Kādus mēnešus dažus. Nu nezinu. Kā (laikam) visi, kas tur bija. arī es biju nedaudz iedzēusi. Viņš arī. kaut kā netīšām satikāmies dejā. Dancojām. O jē. forši dancojām. (man vsp dejot ar nezināmiem nepatīk, bet kā jau teicu, biju biči idzērusi) un nu drīz mēs sēdējām blakus uz dzīvāniņa. Viņš man kaut ko teica, es viņam, bet nu es neatceros kāda bija tā sauna. Un tad viņš sniedzās pēc skūpsta. es liedzos, teicu, ka viņš ir dzēris, ka nevajag.. viņš no kabatas kā burvis izvilka savu absolūt vodku (mazo pudelīti) un vaicāja vai gribu. Es tecicu, jā. Kā jau iepriekš pudele tā pat arī glāze uzradās no 'kabatas'. Pusi, kas bija palicis viņš ielēja glāzē un pasniedza man. pats dzēra no pudeles. Nu jā. neilgi pēc tam biju nedaudz nolējusies ar dzērienu un puiša apskāvienos. Skūpsts bija dikti ilgs un kaislīgs. mmm. nu tāds. Salds.
(bāc. pārāk sīki. nu neko. ārā nedzēsīšu. Jācer, ka nelasīs ne tie cilvēki! :o) nu jā, džeks pēc tā tusa man nekā neteica un ikreiz kad viņu nākamreiz satiku izlikos, ka neredzēju. Lai gan sakumā nācas pieklājības pēc pateikt 'hi' un vaiga buču dot...
eh. tas skūpsts bija labs.




uh.. biju jau aizmirsusi kā man patīk nepāra skaitļi! (:
Tā, tgd uzdevumu pārsūtu jums:

P.S. šodienas dziesma: Flip a coin - The Kelly Family

4 comments:

Gint said...

Jauki sarakstīji!
Veiksmi viņu savādajā skolas sistemā!

charrlotte said...

jā, sarakstīji jauki, es zilasīju, un masn vismilzīgākais pārsteigums bija par to, ka tur ir mans vārds minēts.

iepazīstini mani ar sevi lūdzu, jo, lai kā es domāju un prātoju un vispār, es nevaru atrast savā paziņu lokā nevienu martu.
*puppy eyes*

un ierakstīšu šo te septiņatklāsmju lietu sev tur. jo man tādas lietiņas patīk.

Anonims said...

Tev dikti smuki sanāca, jā. Man patika. Man šovakar r pamaz laika, bet esmu apņēmusies visus blogus izlasīt + uzrakstīt vēl savējo.
-
Taaa...
Diemžāl, es pokeri nespēlēju, bet man patīk zole, jo agrā bērnībā mans vectēvs to iemācīja, jo mani brālēni par mani ņirgājāš. Puuuiši.
-
Un un un man dikti patīk lasīt par visādām romantiskām lietām, tur skūpstiem un tā. Un dikti jauki Tev sanāca. Kā kādā filmā! ^_^ Wiii, tāpēc man tagad būs prieciņš apr Tavu tiešām labi izdvušos pirmo. Mans tāds nebija. Eh.

Marta said...

paldies, kriš! :)

charlotte, paldies.
pazīt tevi nepazīstu, bet "šeptiņas lietas" noteikti situāciju varētu uzlabot..
vnk atradu tavu blgu! :)

labi, labi! mošķi, tu rkasti! (:
jā, zole ar laba! (nod) ;]
plds, gan Tev ar būs!! ;]