Sunday 15 February 2009

15.02.09

Vakardiena beidzās labi. Tuss izvērtās tāds kā bija paredzēts, tikai Mohijs pēdējā brīdī paziņoja, ka nebūs jo Plaknis nevarot atnākt un viens viņš uz tusu nenākšot. Telefona sarunas beigās viņš mani atstāja nekur- atstājot vien niecīgu cerību, ka piezvanīšot, ja plāni mainīsies. Turpmākā vakara gaitā nepārtraukti likās, ka kabatā vibrē telefons, bet protams viņa zvans nekad nepienāca. Vakars turpinājās un sanāca daži arī nezināmi viesi, bet kādi pāris. Māju izdevās noturēt pamatos. Kad vairums cilvēku bija aizgājuši arī es nedaudz iedzēru. Un re, nu jā, jūs jau nezināt, ka Tāšpuks man uzticējās, ka lauzīšu solījumu par nedzeršanu. Nu .. Kā tā var darīt. Bet es dzēru, kad palikuši bija tikai kādi 7 cilvēki. Ir labi. Drīz biju Rieksta apskāvienos, bet nekas vairāk. Taču abi bijām dzēruši.
Labi, eju skatīties filmu. Manī šobrīd rit pārdomas. Jo īsi pirms sāku dzert biju nolēmusi visus trīs paturēt par draugime. Jo galu galā.. tādi viņi arī ir. Ta redzēs. Skolā aprunāšos ar riekstu.. Nu jā.. šalli apmainīju pret otro, kas viņam bija ap kaklu vakar. :)
Es nezinu!
Māja vēl biči jāpakārto un šodien nogulējām pankūku brokastis. Žēl.

buča..

No comments: