Friday 27 February 2009

improv

ImPrOv pasākums bija dikti foršs, lai gan nejutos īsti savā ādā. Bij ok.
Pietam vakara beigās nonācu pie secinājuma, ka .man patīk, kad uzskati var tik nelielā laika brīdi tik krasi mainīties.
Runa iet par vienu konkrētu cilvēku. Man likās, ka viņš ir iedomīgs teļš un pārlieku augstprātīgs, lai ar mani runātu, bet kā izrādās cilvēks ir visai foršs un patīkams. Patiess prieks! :)

esmu pārgurusi.
pietam pamanījos reāli sakasīties ar Tāšpuku! :o
atkal klausījos eminemu! (līdz brīdim, kad Tāšpuks izrāva tumbiņas no elektrības, jo slēdzu dikti skaļi eminema savādi nomierinošo balsi, jo negirbēju kluasīties tajā, kas bija sakāms tāšpukam.)

Jauku jums dienu. Man rīt 8:30 jābūt skolā. ..

kaut es varētu padoties.

Oh, yeah. Fell like renaming my Blog... any suggestions?

3 comments:

siltas smiltis said...

Vai Tu zini, ka bērniem IR NEPIECIEŠAMS dienas režīms?:) Pēc tā, ko raksti, šķiet savādi, ka neaizmiedz stāvus, ēdot brokastu maizīti, vai autobusā.. izgulies un atrodi Bokas jaunkundzi, kas drusku pieskata, lai darbi tiktu padarīti vakarā. Jo Tu regulāri guli par maz. Būs mazāk sviesta un noguruma.:)

Marta said...

njaa, tev ir taisniiba!
piekriitu 100% bet man ir nelielas gruutiibas - esmu sviestaa, ja runa iet par sanjemshanos. Lai nu ko, bet neko sakariigu es nekad nevaru izdariit, tikai taapec, ka nevaru sanjemties.
xD
viss saakaas 11 klases saakumaa, jo 10 + 9 klasee man vairaak vai mazaak daraamaa bija maz (vismaz tgd taa liekas), jo skolaa pamataa bija atkaatrojums to, ko jau maaciijos Latvijaa. A tgd 11, hops- 'WOW MAN KAUT KAS ARII JAADARA, LAI IEGUUTU LABAS ATZIIMES???'

njaaaa, tapeec ir gruuti taa vnk visu samest pa pareizajiem vagoniem.

un es shad tad iemiegu autobusaa, lai cik ljoti man tas nepatiktu.

varar aizmigu uz graamatas pildot fizikas m.d.

TEV IR TAISNIIBA.
BET kur ir BOKA? ;O

siltas smiltis said...

Es domāju, ja labi parakāties sevī, tad starp visiem citiem radījumiem atrastos arī Boka, jo kādā (kaut nelielā) savas personības daļā Tu esi gana kārtīga un apzinīga, jo citādāk taču nebūtu tādas vēlēšanās - iegūt labas atzīmes. Vārdu sakot, mazu mazītiņu Bokas jaunkundzi katrs sevī var atrast. Tad nu uzmeklē viņu, un sarunā, ka nebūs nekādas saņemšanās!!!:) Vienkārši naktīs Tev ir jāguļ, jo citādāk iestājas vispārējs sviests un tik un tā nav iespējams tās labās atzīmes iegūt. Tad, kad ir sarunāts par gulēšanu (jo tas ir vitāli svarīgi), abas ar Boku pārskatat laiku pēc skolas - vai tiešām tā ir par maz, lai izmācītos līdz pusnaktij? Mana personīgā Boka:) domā, ka nevajadzētu būt par maz. Un tas nozīmē tikai vienu - Tavas domas ir aizņemtas ar ko citu. Ar ko? - nu to Tu zini labāk par mani.. Beidzamais jautājums ir tāds - kā Tu izlieto savu laiku? Ko Tu dari pēc skolas? Un darīšana šinī gadījumā nenozīmē kulinārijas, adīšanas vai baleta pulciņu.:) Arī sapņošana, domāšana, lasīšana ir darīšana..