Thursday 26 February 2009

skrienot uz busu

Rīts sākās diezgan debīli, jo nolēmu neiet uz pirmo stundu, kas šodien bija fizika. Lēmums tika pieņemts tāpēc, ka vēlējos atkārtot matemātikas kontroldarbam. Vienkārši vakardien iespēja bija visai neliela. No skolas pārnācu pārgurusi un nolūzu skatoties kārtējo epizodi seriālam Draugi (kuru, kā par brīnumu biju jau redzējusi). Pamodos par vēlu, 10 min pirms pieraksta pie treneres, līdz ar to savācu mantas uz nesos, cik var uz zāli. Tur kopā biju kādu stundu, bet pārnākot mājās nogurumam komplektā uznāca migrēna, pret to nepalīdzēja nekas (kā jau parasti) tā kā nācās mācīšanos likt pie malas un pagulēt. Pamodos šodien no rīta - biči par vēlu. (bet es brokastis vismaz paēdu) .. nu jā. Tad nu es kamēr izgāju no mājās ārā stundu vēlāk kā parasti.

Tātad. Turpmākajam es uzzīmēju nelielu zīmējumu, lai saprotat par ko runāju:


par šo te: Violetais 'M' ir manas mājas. Lilla 'P' ar aplīti rinķī ir pieturas. Sarkanais ir kā es parasti no rīta dodos uz skolu. Zilais ir šī rīta ceļš.

Tad nu tā. Es izgāju ārā no mājas, aislēdzu durvis un pirmajā PieturĀ redzēju autobusu un nolēmu skriet uz nākamo pieturu. Kur gaiši zilā līnija pārvēršas par tumšu, tur es skriešanu pārtraucu, jo autobuss bija jau pabraucis garām tai pieturai uz kuru skrēju. Nu neko. Nolēmu doties uz nākamo, ja nu nāk 7, kas (šinī shēmā(!)) griež no augšas, pirms trešās pieturas. Tur kur tumšā līnija atkal pārvēršas gaišajā es atsāku skriet, jo purnu pabāza 7 autobus. Tā kā man priekšā bija zaļais tad neuztraucos par to, ka mani varētu nobraukt kāda automašīna.. bet nu jā, škrobe tāda, ka te var griezt pa kreisi pie sarkanā.. Tā kā rīta lielais steigas periods bija vairāk vai mazāk jau cauri, tad satiksme nebija liela un resnais autobus griezās ar. Ah. Bet es protams turpinu skriet. Šoferi apstājās biči pirms pieturas, tāpēc, ka tas pirmais bus, kuru nokavēju vēl bija aizņēmis pieturu. Bet šorīt šoferis bija labs un drošivien redzējis mani uz priekšu nepabrauca. Un jā.. es paspēju uz autobusu. :)


Teledfons izlādējās no rīta (vsp jau vakar), tā kā man nebija ne jausmas kāds ir pareizais laiks. Pie ridō centra izkāpu ārā, lai gaidītu 4. busu. Pietura bija tukša. Nu labi, gandrīz. Tur bija vienš džeks, kas ar bija no manas skolas, lai gan man viņu vajadzēja pazīt es pat vārdu nezināju.. (viņš laikam bija mūsu mājā, oktobrī..) Klāt negāju un neko nesacīju tikai 'Hi' un viss. Es nezinu pēc cik ilga laika atbrauca arī autobus. Un, lai gan man likās, ka es kavēju skolā ierados apmēram 4 minūtes pirms pirmās stundas beigām. Perfekti! :) pie skapīša aši apmainīju zābakus, novilku jaku, paņēmu, kas vajadzīgs... un devos uz otrās stundas klasi, bet apkārt (pa citām kāpnēm), jo tās, pa kurām dodos augšup parasti bija tieši pretī manai fizikas klasei. Un par laimi, neviens no fizikas nav manā bioloģijas klasē.. Lai gan jutos sūdīgi par stundas bastošanu, jutos arī labi, jo vairāk vai mazāk bija izdevies rīts. Protams bija nedaudz neveikli pusdienlaikā pasveicināt fizikas skolotāju, bet nu.. Tāda dzīve. Nekas. .. man varbūt būs zīme...
Nu labi. Pēc stundām bija ašis teātra (IMPROV) mēģinājums un tad devos mājās. Paēdu. Devos vingrot. Pārnācu mājās. Uzcepu cepumus no 'Brownie mix' priekš rītdienas IMPROV pasākuma. Ir jau vēls, 3 naktī. Pet pirma atnācu pie kompja biči atkārtoju fizku un bioloģiju. Rīt visticamāk mājās būšu ap deviņiem.. Es nezinu kāpēc, bet viss ir sviestā.. Dažbrīd labā sviestā, citbrīd **** sviestā. Gribu, lai skola ātrāk beidzas. Nākamnedēl būs daudz darāmā. Uh..

Labi, es eju..

Ar Riekstu nekas vairāk par mini sarunu nesanāk.
Mohiju tā pat satieku katru dienu (jo mums skapīši ir BLAKĀM). Šodien es viņam pateicu 'Hey', tas viss.
Plaknis turpina nerunāt matem. klasē, tā pat kā es..

Lūdzu jums par AnotĀcijĀm! :)

un, un, un.. ah. Aizmirsu

P.S. Šodien lasot bio. piekakstus sapratu, ka tas tests, kur dabūju 20/50 ir PIRMAIS tests MANĀ MŪŽĀ, kurā izgāzos. Tāpēc es pārdzīvoju. Iepriekš domāju, ka esmu vnk saspiedusies. Bet nu jā. Eh.. žēl! :o


ŌŌŌ-
nedēļas dziesma: R.E.M. - Losing My Religion


es guļu! :zzzzzzzzzzzzzzz

No comments: