Friday 13 February 2009

gu gu ga ga :D

Mīļā tauta. Esmu satriecoši labā noskaņojumā. Tas gan nedaudz pārsteidz, jo vēl šodien (eh, laikam jau vakar) pēdējo divu stundu laikā jutos kā draņķis. Šobrīd mājā ir patusēšana. Bet redz, nav pie 50 cilvēkiem. Lielākais skaits bija 6. Vienai meitenei bija jādodas mājās. Bet pirms viņa aizgāja arī bija jautri. Tagad esam 5 un pulkstenis ir gandrīz 3 naktī. Un neviens vēl nav aizgājis gulēt. Tas labi, tas labi. Pat ļoti labi. Sēžu pie datora un runāju ar VIŅU #2, bet viņš diezgan strauji sāk pārvērsties par #1 tīri tāpēc, ka šķiet patīkamāks cilvēks. Diplomātiskāks. Tā šķiet. Bet redz, #1 man vienā stundā sēž blakus. Viņš zin, ka man viņš varētu patikt, bet viņš man vairāk par čau stundas sākumā nepaprasa. Pat ne standarta: "kā tev iet?".. labi. viss. lai iet pie rukšiem! :D
labi. Šis vakars. Ir diena, kad dzert ir atļauts un visi, kas ir kaut ko iegādājušies drīkst dzert. aha. tici man! :)) un arī tie, kas nav.. ja māk palūgt tad drīkst! Vakars sākās piecretā. Pēdējā meitene vē bija darbā. Strādājā. Viņa pagājušajā gadā nobeidz vidusskolu.Sākās ar vnk sarunām pie virtuves galda. Kur sākām rēkt pat par leitām, kuras normālā brīdī nu toš neliktos smeklīgas. Turpinājām ar pokera spēlēšanu, kas drīz pārvērtas par sviestu, jo P. aizgāja uz virtuvi gatavot makaronus, jo tukšā dušā neviens vodku nekāroja. Tad nu mēs paēdām. Katls beigās bija tukš. ( rīt labs laiks(?)) tad devāmies spēlēt dzeršanas spēli. Tātad. Tā kā esam prātīgi cilvēki, tad šoti nebija tīri. Nedaudz vodka (mandarīnu absolūtā) un kola. Kam izvilkusies lielākā kārts no kaudzītes, tam 'šots' jāizdzer. Pirms tam jau nolūza Rieksts ( vārds (un pārējie ar) mainīts(i) :D :D) Nu nevis nolūza, bet lika manīt, ka ir izdzēris par daudz. Nu nevis par daudz, bet pa galvu bij iesities. Puisis ir ,anā vecumā. Laikam pa kādiem dažiem mēnešiem jaunāks. Neko vairāk nestāstīšu, lai gan varētu. Tad devāmies pakaļ meitenei, kas beidza strādāt, caur telefonu viņa nesaprata kā iekāpt autobusā un braukt uz pilsētas austurumu galu ~5 min (pieturu pateicām) tāpēc es un Mantija (aha, vārds mainīts) uzrāvām jakas un zābakus un devāmies uz autobusa pieturu, lai brauktu uz Ridō centru meineteni pakaļ. Autobus atbrauca aizbraucām, meiteni satikām un tad jau trijatā braucām uz manu māju. (āā, jā līdz 15.02 autobusi brīvi, visiem) Nu jā pārnācām un tad turpinājām dzeršanas spēli. Meitene, kas strādāja (sauksim viņu par Kariju(nenoteiksmē Karija)) teicās, ka neko stiprāku par savu enerģijas dzērienu nedzers. Nu labi, turpinājām spēli bez viņas. Meitenei, kurai bija jādotās, Paprika, arī izstājās jo nevēlējās mājās pārrasties totālā pālī. Drīz arī P. glāzīti noturēt taisni nevarēja un es teicu, ka viss (acīm redzot viņi spēli turpināja arī kamēr mēs bijām pakaļ Karijai). Nu jā. P. saprata un liekās meirā, bet viņa diezgan lādzigi viss atgāja. nu jā. Tad nu es un Mantija turpinājām divatā. Drīz viņai jau bija par daudz. Viņai pleci sāka krist nost.. eh (būs grūti izstāstīt, iekšējais jox) nu labi. īsāk sakot arī viņai bija viss. Kamēr ieskaidroju, ka vajadzētu pagulēt arī Karija bija paspējusi pielieties un apkārt visu laiku klupinājās arī Rieksts. Karija neko traku edarīja (rieksts pat krēslā nosēdēt nevarēja) tikai rakstīja P. uz rokas visādas glupības. ĀĀ, jā kaut kad ap šo laiku devos pavadīt Papriku līdz autobusa pieturai. Rieksts beigās tomēr atnāca līdz, bet nu jā.. Dažbrīd nespēja savaldīties un uzvedās kā tāds bērns. Pēc kādu 15 minūšu salšanas arī bus bija izdomājis ierasties. Atvadījāmies no pipara, līdz sestdienai. Nu jā. Mājās turpinājās vnk jauri sviesti un lai tos turpinātu arī tgd man vjdz beigt stāstīt tik dziļos sīkumos. .. viss skaidrs- iet labi.
Mantija un Karija tikko nolūza. nu jā jau 20 min pāri trijiem. es iešu baudīt vakaru/nakti.

skolā: Bioloģijas skolotājs nav nemaz tik traki slikts. Tas jau nekas, ka viņš visu lasa kā lekcija. Tā pat var labāk iemācīties. Tkai dīvaini pēc tam uz nākamo stundu, dažbrīd sāku rakstīt visādus sviestus, ko skolotājs saka, kas ir interesanti, bet ne svarīgi. Nu jā.
Franču valodu nomainīju uz mateātikas klasi. Skolotājs tas pats, kurš pirmajā semestrī. Kad ar jauno stundu sarakstu pirmdien nedaudz slinki un uzmanīgi ievilkos klasē viņs noskatījās ar sekojošu frāzi: "Tu esi manā klasē." Es neteiktu, ka viņš bija vīlies vai kā, bet sajūsmā nebija. Viņš man pasacīja, ka es eksāmenu uzrakstīju tūdīgi tam sekoja nevaikls jautājums: "kas tev notika semestra beigās" Man lūpās mirdzēja bērna smaids un es teica, ka es nezinu. Viņš:"tu semestra baigās sāki palaisties". Tas pats smaids: "es zinu".. skolotājs:"bet tagad tā nebūs" (tas pat nebija kā jautājums) "šitais skaitīsies universitātei".. es:"zinu."
nu jā. Kurs neliekas pārāk sarežģīts.
Teātrī par pirmo prezentāciju saņēmām diezgan labua atzīmi 4/4 tāda mums te sistēma nav.. bet.. eh.. sarežģīti. Nu jā.

Nu tad tā. Par teātra klasi. 11 klasē kurs jau ir pavisam nopietns un arī respekts un prasības no skolotāja ir zināmi augstākas. šī gada kurs sastāv no mazāk atzīmēs, bet tās pašas ir ļoti nozīmīgas. Pirmā dala ir Šekspīra laika teātris. Savu grupu monologu gataojām 3 dienas. Un priekšnesums bija jāsniedza arī uz skatuves kāda bija tanī laikā. (tāda, kurai skatījāi ir visās pusēs, izņemot aizmuguri. (tātad 3- priekša un abas malas) tas nozīmēja to, ka nedrīksēja aizmirst par tiem skatītājiem, kas sēž malās. Nu jā.. Šajā nodālā vēl kaut kas būšot jādara.. bet es nezinu kas. Pēc tam sekos bērnu teātris. Kā klase iestudēsim lugu un no kādas tuvējās sākumskolas tiek aicināti bērni lugu skatīties. Veidojot šo priekšnesumu būs jādomā par visu.. (kostīmi, režisors, aimugurējās sienas krāsošana atbilstoši lugai...utt) .. tad būs nodaļa, kur mācīsimies teātra vēsturi, kam sekos pēdējā nodaļa, kas būs par moderno mākslu un par to kā analizēt lugas.
Nu jā, principā kurs visai aizraujošs un aktīvs! :)

buča, eju! :*

P.S. PavaSaris! :))

4 comments:

Anonymous said...

Es esmu Serenāde! :)

Anonymous said...

es arī!

Anonymous said...

nope.. tikai es varu būt Serenāde!

Anonymous said...

:D :D
blonda!