Monday 23 February 2009

upā

lai cik ļoti vēlējos, lai nebūtu šis posts par Riekstu.. čut-čut tomēr sanāca. .. jo..
vnk man jums jāizstāsta kur esmu iekritusi..
tātad, nākam sestdien pēdējais tuss mūsu mājā.. un kaut kā sanāca, ka uzaicināti ir visi trīs - Rieksts (protams), mohijs UN plaknis..

(tik atgādinu, ka plaknis ir tas kurš man ir matemātikas klasē un NEKAD ar mani nerunā, (neesu labāka), bet kad runājam skaipā (jā, viņam ir skaips (!!!!) :) .. viņš ir no Ukrainas, tas tāpēc), tad vnk rosās super foršas sarunas...)..

bet, sorry draugiem Plaknim un Mohijam. laikam priekšroka tomēr tiek dota riekstam, jo man viņš tiešām patīk.. (turklāt viņš tgd bija tiešsaitē facebokā un apsvecinājās un mums bija veiklā saruna, jo drīz viņam bija jāiet vakariņās) ...
...Tie divi ir vnk labi draugi.. :) tā man tīk! bet tiešām, viņi ir LaBi draugi!


P.S. I didn't get into the main stage! Fuck the stage manegers! :p :(
im still happy..

course sheets were due today.. but this stupid system- i can only have 8 courses for one year! :| no wounder canadians (u could also say americans) are so dumb! :o

nu bet nu tiešām, kā es varu izvēlēties TIKAI astoņus priekšmetus.. man draudzene sūdzējās, ka nevar izdomāt ko ņemt, jo neko citu negrib...
es savkārt gribu būt gudra, ņemšu visas zinātnes .. bet es NEGRIBU un NETAISOS universitātē studēt ZinĀtni.. ne vienu, ne bioloģiju, ne ķīmiju, ne fizuku, ne ne ne....es gribu ņemt VISUS priekšmetus pēc kārtas...mmm
gribu ņemt kursus, kas ne tikai izglīto, bet ir arī dikti, jo dikti interesanti...

uhh.. nu gan sanāca negaidīti garšs P.S. ;D :))


Jauki sveicieni visiem! :))

pps. šķiet, ka šodienas matem. kontroldarbu uzrakstīju.. labi! :)
bet tas tikai tāpēc, ka fizikā šobrīd mācamies ko dikti līdzīgu.. jo es takal noslinkoju un nemaz nemācījos iepriekšējā vakarā..

ak marta......

labi, buča.. eju kaut ko jēdzīgu darīt! :)

3 comments:

siltas smiltis said...

:) A es nekādas problēmas te nesaskatu - tas taču ir ļoti patīkami atrasties trīs patīkamu vīriešu sabiedrībā. Pie tam visādi taču gadās - labi, ka ir no kā izvēlēties.;)

Mint said...

mjā, trīs vīrieši apkārt. piekrītu iepriekšminētajam - nav slikti. (;

Marta said...

hmm
varbūt, ka jums ir taisnība! :)