Saturday 7 February 2009

..zaļačiem un pārējiem! :)

nost ar visu.
atcerējos, ka nu jau kādu laiku atpakaļ solīju Jums aptauju, un labāku par šo. bet kā jau vienmēr man ir attaisnojums. bet ko nu par to?
tātad spriežot pēc aptaujas rezultātiem saožu, ka vairums, kas ir šo blogu vismaz apskatījuši ir zaļu acu pāru īpašnieki. Tas ir jauki. Tiešām. jo arī man ir zaļas ačeles.
vsp neredzū jēgu šai jaunajai ziņai bet es par to laikam neraizēšos. Neatceros kāda bija aptaujas jēga. tiešām. bet kaut kāds domu gājiens man bija.. eh.
ko nu vairs.
šodien. varbūt pat tagad būs jauna aptauja.
vnk ir pēdējais laiks par to domāt!

ja kliedziens ir kliedziens
tad kāpēc tu nedzirdi mani?
kur palike tava uzticība,
kas teicās būt klāt, kad klusums būs tiešs?
es nebēgšu un arī padoties nesteigšu.

bet ja jābūt man atklātai,
tad šķiet, ka manī mīt bailes.
es zinu, ka galapunkts ir tālu.
bet tik pat labi man zinām, ka līdz tam tikšu.
jautājums tik svarīgs:
kāda es būšu galā?

dzīva ar sajūtām jaunām,
vai vilkacis, kas pats svei nesaprot?
tu vari man neteikt, un es varu gaidīt,
bet vai kāds maz būs ieguvējs tad?

un te nu es stāvu.
tieši aiz starta svītras,
kad pārējie sāncenši sen jau gabalā.
pēdas kā piekausētas pie asvalta,
bet saules nav nemaz.
tik salst,
lai gan pavasaris sēž blakus,
ir auksts un vajadzīgs kāds
kas zinātu kā ir labāk.


2 comments:

TRex said...

playing with fonts?

Marta said...

well.. not really playin, but changing em time to time..