Tuesday 10 March 2009

un rieksts tiek pievienot sarakstam, tam kurā pēdējo div-ar pus gadu laikā tika pievienoti vien divi, viņš ir trešais CAN sarakstā..
tas ir sarakst ar puišiem, kas man patikuši, bet rezultātā nekas nesanāk, pirmo divu eksemplāru gadījumā tāpēc, ka es neko nedarīju un nesacīju.
bet Rieksta gadījums ir savādāks. nu labi, es viņam neizstāstīju, ka ir tāda lieta, ka esmu ieķērusies, bet toč liku manīt, ja viņam pie kājas, nu tad es nevaru palīdzēt.. :[

Sarakstā esošie zēni man patika un vēl līdz šim patīk, tas nozīme, ka ja no zila gaisa viņi pēkšņi izdomā, ka esmu interesanta, tad tiks dota iespēja, bet ja kas tāds notiks jebkad manā mūžā tad tikai tāpēc, ka notika jau kurais tur pasaules brīnums..

so yeah.. chiT! :[


Man liekas, ka viņam patīk Karija, bet karijai šobrīd cits džeks jau ir.. nu nav, bet es paredzu, ka būs..nu jā.....eh


šī dziesma man atgādinās viņu, heh, vienmēr!!!
Kanye West - Heartless
un nevis dēļ nosaukuma, bet gan tāpēc, ka viņam tā dziesma dikti patika, un tad, kad viņš mūsu tusos to atkārtoti klausījās arī man viņa iepatikās.. ha ha .tā ir TOP25 sarakstā, toč! :] vsmz pagaidām..

No comments: