Thursday 18 June 2009

fotogrāfija vieno

Šodien biju augšā jau no kādiem pieciem. Nācās uz skolu braukt ar autobusu, jo riepa tukša, - t.i. kamera caura. Nu jā.
Skolā biju laicīgi, lai gan likās, ka būšu tieši pirms eksāmena sākuma. Nodevu grāmatu, dabūju lapiņu un gāju rakstīt eksāmenu vēl pirms ieiešanas klasē pajautāju pēdējo sekunžu jautājumus kolēģiem! :D
..un, lai cik dīvaini tas nebūtu, es atbildēju uz VISIEM jautājumiem un tajā brīdī domājot, ka ir pareizi. Vsp sajūta bija laba. Klasi atstāju pus vienpadsmitiem... bet mājās biju tik ap pusvieniem!!!
hihihi
Nolēmu iet kājām. Pa ceļam uzzīmēju vienu zīmējumu, bet tikai vienu. Un un.. gāju pa mazākām ieliņām, kur iepriekš biju bijusi tikai vienu vai pat nevienu reizi.. un man bija fočuks līdzi! :))
Fočēju visu, kas šķita īpaši pievilcīgs un ieintriģējošs, un neparasts. Biju iekritusi tādā kā azartā. Biju ielīdusi vienā spraugā starp divām dzīvokļu mājām, tad izlīdu atpakaļ uz ietves, un nākamajā caumurā redzu mani uzrunā viens cilvēks. Sākumā domāju, ko es, labāk iešu, bet ņemot vērā, ka biju labā noskaņojumā, nolēmu palūkot, kas šim sakāms. Piegāju klāt, viņš man norādīja uz vienām kāpnēm un sacīja, ka laba bilde sanākot. Un tad mēs netīšām sākām pļāpāt. Sākumā par fotogrāfēšanu. Tad viņš grasījās doties, bet uzzinājis manu vārdu viņš interesējās no kurienes esmu. Pateicu, ka Latvijas. :) Tad viņš teica, ka ir interesanti satikt kādu no lv. Mēs runājām par ES, par valodām, par citām tautām un starptautiskajām atiecībām, un par arhitektūru. Šis cilvēks pēc izglītības arihtekts, vecāki no grieķijas un pats kanādtietis. Vsp saruna ilga kādas 15 min. Mēs atvadījāmies un viņš pavaicāja, vai nevaru iedot savu e-pastu tā arī izdarīju. Mēs sarunājām, ka viņš man uzrakstīs un tad es viņam aizsūtīšu kādu fotogrāfiju. (Viņam ar interesē fotogrāfēšana, tā pat kā es, ir bijis uz kursiem SPAO (school of photographic art of ottawa)). Nu jā.
Es turpināju kaifot par pilsētas neizpētītajiem stūriem un tad garām gāja viens vīrietis ar papagaili uz pleca un sacīja: "You want an interesting picture? There is one here." Viņš pasmējās un aizgāja tālāk. Un tad es teicu: "Can I, please?" un es viņu nofočēju! :)
bija forša diena. Tad uzklīdu uz veloceliņa, tā, kas iet gar kanālu un garām brauca Tašpuks. Ilgi viņu nespīdzināju un drīz vien ļāvu viņam turpināt mājupbraucienu. :D
Uh. Pārnācu mājās sasūkusies tikko pļautas zāles miegaino smaku un saulainu nogurumu pēdās. Gribējās pēdu masāžu! :)
Tikai es nevaru jums bildes parādīt, jo dators mājās ir sviestā un ir baigi spītīgs un neparko negrasās lasīt atmiņas karti... grr.. man jau tik antīkas bildes uz tās kartes vēl ir. bet nu neko, gan kaut kad tas pārdomās dzīvi! :DD
Rīt matemātikā eksāmens. Griu būt gatava, tāpēc es nu iešu pamācīties..
bučas pa kreisi pa labi un visiem baltiem papagaiļiem! ;) :D



exams: Biology, Physics, Math

No comments: