Tuesday 9 June 2009

kad vēl 11 dienas.

skolas dienas grāmatā man katrā dienā ir trīs dažādas krāsas cipari:
  • rozā - cik man skolas dienas palikušas (8)
  • zaļā - cik dienas līdz sākās eksāmeni (7)
  • sarkanā - cik vēl briesmīgākās dienas manā mūžā (līdz šim) atlikušas (11)


es tik turos, bet sāk trūkt .. pie kā turēties vairs nav.
un es esmu zināma mērā padevusies, bet tanī pat laikā, es cenšos pabeigt to, kas ir nu pat kā sākts.. bet tās lietas, kas gada laikā mani vnk vilka uz leju un neļāva dzīties augstāk es esmu nolēmusi atstāt novārtā.. bet arī šinī sakarā grūtākais vēl priekšā - jāpasaka skolotājai. (piedod, nav svarīgai vai tu zini par ko iet runa.. galvenais, ka es zinu..princips jau tā pat skaidrs, bet es negribu pārāk izvērsties, es nezinu cik svešu acu šo lasa..)..
Ja esi sekojis līdzi jau kādu brīdi, tad zini, ka man četras stundas.. ja? nu tā.. šeitu būs katrai (un GGG) stundai pēdējo dienu izklāsts:
  • Fizika - otrdiena: gada laboratorijas darbs (10% no atzīmes); trešdien: 30min pārbaudes darbs; ceturtdien: atkārtošana visas gada vielas kontroldarbam; piektdien: gada visas vielas kontroldarbs(10%); pirmdien: atkārtošana eksāmenam.(visos priekšmets eksāmens ir 15% vērts)
  • Biloģija - otrdiena: pēdējās nodaļas kontroldarbs(~5%); ceturtdien: visa gada vielas kontroldarbs(10%); ceturtdien + piektdien: pabeidzam graizīt, pētīt cūku(10%); pirmdien: atkārtosim eksāmenam + fun stuff (visādu aparātu pielietošana un inčīgi fakti par šo un to)
  • Matem. - otrdien: papildus uzdevumi trigonometrijas nodaļai (jo liela daļa klases kontroldarbu uzrakstīja sūdīgi) like a redo test; trešdien + ceturtdien + piektdien: atkārtosim eksāmenam; pirmdien: skolotājs pateiks kādas atzīmes visiem līdz tam brīdim un, protams, atkārtosim eksāmenam.
  • Teātris - otrdiena: kontroldarbs par to kā iejusties tēlā- tehnikas un kas tās izgudroja + mēģinām savus dialogus(~5%); trešdien: pieslīpējam dialogus, parbaudām, vai visi skaņas un gaismu efekti sarakstīti, vai kostīmi ir, un vai viss, kas priekšnesumam vajadzīgs ir; ceturtdien + piektdien: priekšnesumi un atbilžu iesniegšana (15% -abi kopā), un piektdien arī novākšana, satīrīšana un tml.; pirmdien: skolotājs teica, ka nevajag iet uz stundu.
  • GGG - otrdiena: 7:30 stunda, pēc stundām izmēģinām trešdienas vakara secību un tml., jānodod visi pēdējie papīri un viss, kas līdz šim nav iesniegts; trešdien: 18:00 - 22:00 --> GGG Gala Dinner + novākšana pēc tam; ceturtdiena: Pēdējā klase pusdienas laikā, pēdējās pārrunas un nododam to, ko vēlamies dot ģimenēm.... kā saka wrap up!
Un vēl:
  1. jāiztīra skapītis
  2. jāuzraksta plds kartiņa(s)
  3. piektdien - brokastis
  4. dejošana + koklēšana, (un mājās ar ķipa jākoklē! he he, ups)
  5. jāsatiekas ar mantiju (un citiem ar) w-endā
  6. jāatkārto eksāmeniem mājās (fizika un bio. it īpaši)
  7. jāiedod Sārai bildes!!
  8. jāsavāc gada grāmata
  9. jāatceras pa vidu pagulēt ar =]
  10. gan jau ir vēl kas, ko atcerēties nevaru, vai nav pierakstīts... :D
un, lai gan ir tik daudz, ka nezinu kur sākt (droši vien tāpēc arī īsti neko nesāku) mēģinu turēties pie pozitīva, ka viss reiz būs galā! ha ha
vēl 11 dienas.

P.S. Iesaki man kādu labu dziesmu! ;)

No comments: