Sunday 17 January 2010

Cīsiņi gone crazy

First Things First,
Nosaukums tāds, jo tikai tagad ēdu brokastis (ir 12:30). Un šodien brokastis mani godā ar cīsiņiem. SEŠIEM cīsiņiem! Jup.

Domāju šo rakstu saukt What do you want me to do, bet es pārdomāju, jo cīsiņi tomēr ir pozitīvāka lieta. SMILE! Nu jā, cenšos, tiešām cenšos būt nedaudz, nedaudz pozitīvāka. Reti sanāk.
Tāda ideja bija, jo vakar ieraudzīju, ka vienam no maniem sviestiem TTT blogā kāds bija ielicis komentāru (kliko, ja gribi). Rindiņu nosaukums ir Paslēpt un tās ir par to, ka ne viss, kas tiek veiksmīgi paslēpts tiek saārstēts. Un tā ir! Cilvēki bieži (es arī) slēpj kā jūtās un līdz ar to cilvēkiem šķiet, ka viss ok, lai gan patiesībā nav. Nu re, es saņēmu komentāru: "Vai Tu esi domājusi, kas vai kurš var palīdzēt saārstēt tos salauzumus?" I wounder.. Atbildēju ar ko sviestainu, jo nebija jau teikts, ka es esmu tā kurai būtu jādomā kas var palīdzēt. Tieku galā just fine. Tāpēc taču rakstu! ;)


OOO forši. Tikko nomainīju sava bloga favicon, tāds prieks, ka atradu kā tas izdarāms.
(Tā ir tā mazā spārīte, kas parādēs blakus bloga nosaukumam.)
Arī TTT tika pagodināts ar jaunu faviconu.
Tiem, kas ar grib savu blogu padarīt kolosālu, foršu, vienreizēju. Fīču atradu te!

No comments: