Wednesday 6 January 2010

Disturbed

Šodien vienam no maniem skolas/klases biedriem izdevās salasīt vienu rindiņu, kas rakstīta uz mana penāļa, maziem smalkiem burtiņiem, tieši zem lielā uzraksta ZĀBAKS: I would cry if my tears weren't frozen. Meitene, kas sēdēja viņam blakus sacīja: "Ohh. That's so sad." Principā bija nedaudz stulbi, jo izskatījās, ka esmu kaut kāds emo. Un ar to vien viņam nepietika, viņš tad pateica: "That's because you drink too much." Uz ko es vien noskatījos, tipa tā, Nu jau gan. Un tad piemetu klāt, ka lai nu kurš, bet viņš dzerot vairāk par visiem.
Es šo cilvēku saucu par manu labāko male friend in Can. Bet nu par to varētu strīdēties un kasīties. Tā pat tas neko nemaina.


AK DIES!!!
Bija plāns rakstīt baigo rakstu, bet atcerējos, ka rīt pēdējā diena, lai pasūtītu Grad Photos, bet man vēl ar mammu jārunā, jo tās bildes maitas dārgas.

Bye kids.

No comments: