Sunday 21 March 2010

draugiem.lv

Pamainījo šo to profilā draugiem.lv:

es nedzeru kafiju
man mugurā nav jaka
lietussargs ir atkritumos
esmu rezerves spēlētājs
šahā uzvar tas, kuram gudrāka dāma
reizēm drīkst arī domāt
vietā tika ielikts
Samaitāta brīvdomātāja, raktu blogus, sirgstu ar dzīves un svaiga gaisa atkarību, lai gan esmu izteikta pilsētu mīļotāja. Cienu labu kultūru. Lai gan mēdzu būt mirla, es atbalstu nepārtrauktu kustību un esmu gatava negaidītajam, ko dzīve mēdz piespēlēt. Uzskatu, ka šad tad impulsivitāte ir ne vien laba, bet ieteicama. Vajag man savu trakuma devu, lai izdzīvotu. Mīlu ceļot. Personības pipariņš - spītība. Smaidu reti, bet, ja smaidu, tad smaidu līdz ausīm, jo tas nozīmē, ka esmu ar draugiem.

un pie interesēm šo izdzēsu
foto, dzeja, ceļošana, teātris, improvizācijas teātris, filmas, kīno, draugi, tusiņi, raksti, blogi, klubi, psiholoģija, aktīva atpūta/aktīvs dzīvesveids, ģimene, tradīcijas, labs miegs, SMAIDS kāda sejā, uguņošana, sīkumi, šokolāde, jauni piedzīvojumi, romantika, pokeris, slinkums, ēdieni no visām pasaules malām, mūzika, folklora .....bla, bla, bla...utt
(:
un vietā ieliku šo te
Rakstīšana, ceļošana, tēlošana, foto māksla, Latvijas un citu vietu kultūra, ballītes, šokolāde, gastronomija, pokeris, dažādība, dažādu žanru mūzika, laba dzeja, kīno vakari..

Bildi ar citu ieliku.

No comments: