Thursday 4 March 2010

Esmu tas kas tu neesi

Un tā jau ir ka katrs esam kaut kas kas otrs nav. Un kā gan teātrī mēs varam būt kaut kas kas patiesībā neesam? Un vēl jo vairāk, kā mēs varam būt kaut kas, kas mēs nevaram būt? Tāpēc jau aktiermāksla ir tik ārprātīgi sarežģīta. Vai nu mums jāveic neiespējamais, vai nu jāizveido kaut kas, ko neviens cits iepriekš nav nav veidojis. Mums ir jārada pavisam jaunas lietas par kurām skatītājs vien brīnās, jo neko citu gluži vienkārši nevar izdarīt.

Eh, nu labi, tad darām to neiespējamo.
Es nemāku!

Par savu režisēto gabalu esmu tīri priecīga. Skolotājs atzina, ka bija viena no labākajām kuri viņš pats bij skatījies. Man prieks. Vispār līdz šim likās, ka tas skolotājs mani zināmā mērā nicina. Tā šķita, jo viņam patīk tikai tie, kas ir lecīgi. Esmu teātra cilvēks. Tāds, kas daudz nelecās. Man piekāst vai kādam tas patīk vai nē. Vispār vēl joprojām šķiet, ka viņam īpaši nepatīku. Bet man po! ;D


No comments: