Monday 16 May 2011

Pirmdiena.

Šodien pirmdiena. Esmu ieslīkusi šokolādes atkarības posmā. Tā man liek justies labi, man piekāst par kalorijām un tamlīdzīgiem brīnumiem. Tā gan nav. Bet nu neko nevaru padarīt, galvā spārdas viena nelāga doma un velk mani uz leju, tad lūk ir šokolāde kas palīdz. Jo redz tai iekšās ir visādas ķīmiskās vielas, kas liek cilvēkbērnam justies labi. Apčakarē smadzenes īsāk sakot. Katrā ziņā, šokolāde ir labāka par cigaretēm un alkoholu. Tā kā pagaidām viss štokos. :) ...un vispār, ja jāsaka būtu atklāti, tad man jau sāk apnikt, jo nav jau tā vietējā šokolāde nemaz tik laba. Laimas noteikti gardāka, bet ar beļģu lielisko šokolādi nemaz salīdzināt nevar.

Drīz ciemos būs mans draugs, jeb boyfriends. Šovakar plānojam skatīties kādu DVD.

Āāā, un rīt atkal agri jāceļas.

Starpcitu, vakar atkal spēlēju pokeri. Negāja labi, bet slikti ar nebija. ;)

Skrienu uz dušu.
Atā pagaidām.

No comments: